При цьому не слід глушити двигун відразу – краще дати йому попрацювати на неодружених оборотах. В іншому випадку охолодна рідина перестає пересуватися по системі і закипілий антифриз може пошкодити деталі двигуна.
Чим загрожує перегрів двигуна і що не можна робити Якщо прилад показує перегрів – не варто відразу глушити двигун. Оскільки в цьому випадку припиняється циркуляція рідини і на стінках сорочки охолодження головки блоку циліндрів посилюється кипіння. Через війну теплообмін погіршується, тобто.
Що робити після «закипання» ↑ Тому слід зупинитися та заглушити мотор. Насамперед, коли мотор охолоне через 10-15 хвилин, перевірте рівень антифризу в бачку. Якщо рівень виявиться надто низьким, необхідно долити охолоджувальну рідину.
В цьому (і тільки в цьому) випадку потрібно зупинятися, глушити двигун і дуже довго чекати, поки він охолоне. Потім доливати в радіатор антифриз (у крайньому випадку – дистильовану воду) і їхати у сервіс – безслідно для двигуна така пригода зазвичай не проходить.