На машині з АКП (класичний “автомат”) не можна:

  • Тиснути на акселератор при натиснутій педалі гальма. Коробка швидко перегріється та вийде з ладу, вимагаючи ремонту;
  • Запускати машину з буксира або з штовхача. …
  • Довго буксувати у снігу чи бруді.

28 Feb 2021

Якщо на «механіці» їзда на «нейтралці» безпечна, то для «автомата» такий вільний хід загрожує проблемами. Перемикання з режиму Neutral у Drive на повному ході під час затяжного спуску веде до перегріву АКП. На швидкості понад 90 кілометрів на годину така маніпуляція з автоматичною трансмісією може вбити її наповал.

У випадку зі звичайною гідротрансформаторною АКПП та "роботом" буксувати можна, але не довго. Олія в коробці швидко нагрівається, і вже через 3-4 хвилини її температура досягає граничних значень. Далі настає момент, коли змащувальні якості матеріалу знижуються, металеві елементи стираються із виділенням крихти.