На машині з АКП (класичний “автомат”) не можна:
- Тиснути на акселератор при натиснутій педалі гальма. Коробка швидко перегріється та вийде з ладу, вимагаючи ремонту;
- Запускати машину з буксира або з штовхача. …
- Довго буксувати у снігу чи бруді.
28 Feb 2021
Якщо на «механіці» їзда на «нейтралці» безпечна, то для «автомата» такий вільний хід загрожує проблемами. Перемикання з режиму Neutral у Drive на повному ході під час затяжного спуску веде до перегріву АКП. На швидкості понад 90 кілометрів на годину така маніпуляція з автоматичною трансмісією може вбити її наповал.
У випадку зі звичайною гідротрансформаторною АКПП та "роботом" буксувати можна, але не довго. Олія в коробці швидко нагрівається, і вже через 3-4 хвилини її температура досягає граничних значень. Далі настає момент, коли змащувальні якості матеріалу знижуються, металеві елементи стираються із виділенням крихти.