Але їздити в такому режимі не можна. Це може призвести до несправності датчика кисню та руйнації каталізатора. Джерела поломки можуть бути значно глибшими та серйознішими, ніж несправні свічки запалювання.
Якщо ви не помічаєте нічого незвичайного, можете продовжити рух автомобіля. В цілому ж причин появи індикації.Чек двигуна» багато, починаючи від несправного датчика кисню до несправного датчика масової витрати повітря.
Ну а в середньому виходять наступні значення: -легкові автомобілі, після того, як загориться лампочка рівня палива в баку, можуть ще проїхати близько 50 кілометрів, коли позашляховики та кросовери, що мають збільшений обсяг паливних баків, можуть проїхати на лампочці палива, що горить, приблизно 150 кілометрів.
Якщо загорівся "чек", то також варто перевірити елементи високовольтної системи. Зношені дроти, котушки запалювання та свічок – все це привід запалити "чеку". Автомобіль також може бити на сполох через виходу з ладу кисневого датчика (лямбда-зонд) або проблеми з каталізатором.