Конкретну тривалість спринту обирає команда проекту. Як правило, команда намагається працювати зі спринтами різної тривалості, а потім вибирає ту тривалістьяка їй зручна, і до кінця проекту її не змінює. Не міняти тривалість спринтів – Дуже важливо, т. до.
Робота над проектом не полягає у тривалому документуванні всіх вимог та завдань. Найчастіше члени команди розпочинають роботу над проектом, наголошуючи на важливих вимогах, необхідних для успішної реалізації проекту. Цього Беклога цілком достатньо для першого спринту. Надалі його можна, можливо розвивати та змінювати.
Скасування Спринту Спринт можна скасувати до його завершення. Тільки у Власника Продукту є право на те, щоб скасувати Спринт, хоча він може зробити це і під впливом зацікавлених осіб, Команди Розробки або Скрам Майстра. Спринт скасовують у разі, якщо його Мета перестає бути актуальною.