Товари можна повернути протягом 30 днів (з підпискою Premium – протягом 60 днів), якщо: Товар належної якості, але вам не підійшов розмір, ви замовили кілька варіантів на вибір товар просто не сподобався. Товар неналежної якості – прийшла підробка, товар не працює або є видимі пошкодження.
Якщо ви нещодавно оформили замовлення і воно ще не надійшло до складання, ви можете скасувати замовлення. Або відмовтеся від товару при отриманні.
У Озона:
- Не підлягають поверненню
- Лікарські засоби, у тому числі для тварин.
- Товари з індивідуально певними властивостями, наприклад, ваза з гравіюванням або вікна, виготовлені на замовлення.
- Не підлягають поверненню
- Продукти харчування, зоокорми.
- Цифрові товари в електронному вигляді.
У пункт видачі
- В особистому кабінеті в розділі Замовлення натисніть номер замовлення.
- Натисніть Повернути товари та виберіть ті, які хочете повернути. Вкажіть причину та прикладіть фото. …
- Виберіть пункт видачі та натисніть Оформити повернення. …
- Коли заявку схвалять, передайте повернення до пункт видачі протягом 7 днів із моменту оформлення заявки.