Споживач має право повернути неякісне взуття, якщо гарантійний термін не перевищує двох років і недоліки виявлені після закінчення гарантійного терміну, але в межах двох років. Споживачу потрібно довести, що недоліки товару виникли до його передачі споживачеві або з причин, що виникли до цього моменту.

Відповідно до закону про захист прав споживачів, повернути взуття, якщо вона натирає, тисне чи не подобається, можна, можливо лише за умови обміну її на аналогічний товар за умови, що від дня покупки не минуло 14 днів. Якщо нічого з аналогічних товарів вам не підійшло, продавець зобов'язаний повернути вартість товару.

Покупець має право: повернути не ношену взуття протягом двох тижнів; повернути взуття після невеликого носіння з виявленими недоліками; повернути ношену модель належної якості з суб'єктивних міркувань (якщо вона натирає, є незручною в експлуатації, «фарбує» шкарпетки та ноги тощо.

Гарантійний термін взуття за законом 19 Закону РФ «Про захист прав споживачів» покупець має право подати претензію на неякісний товар протягом 2 років, якщо гарантійний термін не встановлений ні продавцем, ні виробником; з дня покупки не минуло двох років, а взуття стала непридатною.