Недарма у багатьох вакансіях для менеджера з продажу виставляється вимога «напрацьована клієнтська база». Давайте пригадаємо Головне правило: таку базу можна продавати лише за згодою на поширення та обробку персональних даних клієнтів.
Наприклад, вартість бази клієнтів мобільних операторів починається від 3,5 рубля за один запис, а вартість бази начальників відділу продажів у великих компаніях – від 4,5 рубля. Таким чином, база директорів, де міститься 200 контактів, обійдеться замовнику щонайменше, ніж 9 тисяч рублів.
Клієнтська база – це інформація про клієнтів, яку збирають менеджери компанії. Дані допомагають скласти портрет потенційного покупця, проаналізувати його потреби та переваги, розробити індивідуальну програму лояльності. Якщо ви знаєте свою цільову аудиторію, вам легко спілкуватися з нею і продавати.