Звичайний акумулятор із класичною технологією категорично не підходить для автомобілів із системою економії палива, так звана i-stop або start-stop, яка вимикає двигун на кожному світлофорі або в пробці під час зупинки машини.

Герметизовані VRLA-батареї типу AGM, Розраховані на велику кількість зарядно-розрядних циклів і на високі навантаження, мають не тільки знижений внутрішній опір, але і більш високий поріг зарядної напруги – від 14,8 до 15,0 В. Тому встановлювати замість них "звичайні" АКБ вкрай небажано.

Батареї Start-Stop є посиленим, циклом -докази батареї з приблизно на 30% більше енергії, ніж звичайний акумулятор. Він існує під двома назвами: AGM (VRLA) та EFB. AGM електроліт просоченої склотканинами.

Виробники навіть наклеюють на EFB та AGM написи про те, що замінювати їх на звичайні батареї заборонено.