Так ось, у роботизованих коробках включати "нейтраль" не потрібно – ні в довгих заторах, ні при зупинці на світлофорі. Багато хто вважає, що "на холостому ходу", коли машина не рухається, а двигун працює, у коробці-"роботі" стираються диски зчеплення, тому треба обов'язково включати "нейтралку". Це помилка.2 Mar 2015

  • Роботизована преселективна коробка передач – це, по суті, механічна коробка з двома зчепленнями, сервоприводами та керуючим блоком. …
  • Найчастіше міняти масло.
  • Їздити плавніше.
  • Вижимати гальмо до кінця при зупинці …
  • Вмикати ручний режим у пробці.
  • Відмовитися від пробуксовок та буксирування.
  • Найчастіше мити радіатор

Що викликає його перегрів та інтенсивне зношування. Не перемикайте коробку N (нейтраль) для руху накатом. У «роботі» таким прийомом ви точно не заощадите палива, а зворотне включення в Drive може боляче вдарити по зчеплення. Під час їзди з важким причепом намагайтеся рухатися максимально плавно.

При проходженні повороту на нейтралі керованість машини відчутно погіршується. Вся справа в втраті сили, що допомагає заправити машину на віраж. Переводячи важіль КПП у нейтральне положення або навіть просто перемикаючись з однієї передачі на іншу при проходженні повороту, водій ризикує втратити керування.