У 90% випадків його можна заварити, причому якщо дбайливо машину використовувати, то вистачить зварювання надовго.. Не забувайте при цьому перевірити роботу майстра — тріщина має бути заварена, іноді з посиленням (приварити накладку з металу), потім все треба змастити бітумною мастикою, щоб шов не іржавів.7 Oct 2011
Деталь приварюється виключно у стик із застосуванням дугового зварювання, використовуючи середовище захисного газу. Потім фіксується колісна арка на передню панель та відремонтований лонжерон. У цьому випадку використовується точкове зварювання. Місця з'єднання деталей стануть ще міцнішими, якщо застосовувати наскрізне зварювання.
Можна, можливо міняти повністю лонжерон, а можна, можливо робити часткову заміну пошкодженого сегмента лонжерона. При заміні лонжерона, потрібно висвердлювання точок зварювання прилеглих до лонжерону панелей для його відділення. Автовиробники у спеціальних посібниках дають рекомендації щодо повної або часткової заміни лонжеронів.
варити ТІЛЬКИ напівавтоматом! газ та електрод – сильно нагрівають місце зварювання, в результаті – через рік все згниє. + ослаблений метал. варити тільки напівавтоматом або точковим (контактним) зварюванням.