Нарізка допустима тільки для тих шин, у яких на боковині є напис Regroovable. Як правило, таким маркуванням позначаються тільки вантажні шини. Можливість нарізки шин слід визначати виходячи із стану шини: стани каркасу та залишкової глибини. протектора.
Можна, можливо. З початку 90-х років минулого століття з них отримують гумову крихту та гумовий пил. З добавкою поліуретану ця вторинна сировина перетворюється на покриття для тротуарів, дитячих та спортивних майданчиків, з добавкою асфальту – на дорожнє покриття. Зараз у США та Європі утилізується близько 30% викинутих покришок.
За жодних обставин не дозволяється відновлювати канавки, якщо шина повністю зношена. Рекомендована залишкова товщина протектора: 3–4 мм для регулярних поїздок автомагістралями; 5–6 мм для умов експлуатації, де є ризик проколу.