Зварювання глушника електродом можливе, тільки для цього доведеться підбирати електроди, що підходять під наявний метал.. До речі! Заварити електрозварюванням можна практично будь-яку складову вихлопної системи, крім гофри (сільфону).

Для зварювання глушника автомобіля підходить напівавтомат – цей варіант набагато більш щадний, ніж інші, оскільки зварювання ведеться серед захисного газу з подачею дроту. Нагрівання металу мінімальне, товщина дроту від 0.8 до 1 мм.

За допомогою холодного зварювання можна запаяти глушник, якщо в глушник утворився невеликий отвір або прогар. Залежно від величини та виду пошкодження глушника є два види холодного зварювання: пастоподібна та рідка (постачається в шприцах). Обома варіантами користуватися не складно.

Для самостійного відновлення глушника може використовуватися спеціальний герметик, несприйнятливий до високих температур. Їм можна, можливо не тільки замазати невеликі ушкодження глушника, але й герметизувати систему вихлопу при складанні чи заміні одного з елементів у ній.