Головна біда при виході з ладу сайлентблоків– різке погіршення керованості автомобіля. На кермі виникають паразитні вібрації, а обертання машини стає. не завжди передбачуваною. Автомобіль може виляти або виставляти хвіст.

При зносі сайлентблоків керованість автомобіля погіршується. Далі описані найхарактерніші прояви цієї проблеми. Першою ознакою зносу сайлентблоків важелів підвіски, з яким ви швидше за все зіткнетеся, вібрація кермового колеса. Зазвичай вібрація посилюється при розгоні та дуже швидко втомлює.

Щодо важелів підвіски, рульових тяг і наконечників, також існує рекомендація міняти їх у парі. Але це лише рекомендація, і в деяких випадках нею можна, можливо знехтувати. Наприклад, якщо одна кульова зіпсувалася через пошкоджений пильовик, а інша залишилася цілою – можна, можливо замінити одну опору (або важіль).