Основні обов'язки оператора кол центру
- Прийом вхідних дзвінків
- Консультаційна підтримка
- Обслуговування гарячої лінії — робота зі скаргами та побажаннями
- Надання клієнтам інформації про компанію: послуги, акції, тарифи тощо.
- Здійснення вихідних інформаційних дзвінків
- Ведення телефонних продажів та клієнтської бази
Feb 27, 2020
оприбуткування ТМЦ, що приймаються або відпускаються за рахунками-фактурами; формування інформаційної карти про заявки клієнтів на відпуск продукції, вантажів, ТМЦ; ведення та формування внутрішньої звітності, здійснення вибірки з товарних звітів.
Для роботи з базами даних розроблено спеціальні комп'ютерні програми. Вони вдосконалюються, стають дедалі функціональнішими. Фахівець, який керує цими програмами, називається оператор баз даних. До його функцій входить внесення даних, створення резервних копій, стиснення та відновлення баз.