Зношування колеса не дозволить протектору виконати свою роботу із захисту від стійкості на мокрій дорозі.. Вони ніяк не зможуть позбавити вас аквапланування. Зимова гума поступово втрачає і глибину протектора, і шпильки. Чим їх менше, тим гірша стійкість на снігу та льоду.Feb 1, 2021

Після досягнення мінімально допустимого рівня глибини протектора (4 мм для зимових шин та 1,6 мм для літніх) шини виводяться з експлуатації та утилізуються. Щодо періоду використання за часом, то, за рекомендацією шинних виробників, шини не варто експлуатувати довше десяти років з дати виробництва.

Подальше використання старої шини з пошкодженою силовою структурою, якою і є каркас, може призвести до її руйнування. І якщо зношування протектора або «косметичні» дефекти помітні неозброєним оком, то пошкодження внутрішньої структури старої шини визначити практично неможливо.

Навіть за невеликого удару покришка ризикує отримати внутрішні пошкодження. Нитки старого корда рвуться, захисний шар зминається, і через тріщини у гумі просочується повітря. Грижа не формується, проте з'являється довга зона пошкоджень, що пропускають повітря одразу в кількох місцях.