Низька компресія в одному або декількох циліндрах, що виникає внаслідок неповного закриття клапанів, поломки клапанних пружин, тріщин у головці блоку двигуна, сильного зносу або залягання поршневих кілець. невпевненого пуску двигуна та плаваючих оборотів.Nov 25, 2021

Як наслідок знижується компресія в циліндрах і як правило, одночасно починається підвищена витрата олії на чад. Якщо, маслознімні кільця не знімають масло з циліндрів, і воно просто згоряє в камері згоряння, приводячи до посилення закоксовування кілець і збільшення витрати масла на чад.

Поява вібрації на холостому ходу та малих обертах; Підвищена витрата палива у всіх режимах; Зниження динаміки розгону; Часті бавовни в роботі двигуна (належить до дизельних ДВЗ).

На професійному автосервісі компресію вимірюють з відкритою і закритою дросельною заслінкою, а різниця показань може опосередковано вказувати на деякі дефекти в роботі двигуна. При закритій заслінці в циліндри надходитиме менше повітря, і компресія буде низькою – Близько 0,6-0,8 МПа.