Особливо небезпечно їздити на старій гальму зимою, вода в ній може навіть заморозити гальмівні супорти. Саме через стару гальмівну рідину педаль гальма як би дубіє на морозі, і доводиться сильно на неї тиснути.
Стара потемніла рідина погіршує свої вихідні температурні та хімічні властивості, що призводить до зниження ефективності гальмування та корозії контактуючих з нею деталей. Тому краще не затягувати із заміною, три роки експлуатації вважаю вже граничним терміном.
За нормальних умов експлуатації автомобіля це 1 раз на 2 роки. Для спортивних автомобілів та автомобілів преміум-класу рекомендований інтервал заміни – кожні 20 тис. км пробігу. Для ефективного функціонування гальма рідина повинна мати певні властивості.
Основні ознаки необхідності затоки нової рідини
- низька ефективність гальмування за достатнього рівня рідини. …
- закінчення терміну придатності рідини. …
- поява слідів корозійних руйнувань на елементах системи …
- ремонт гальмівний системи, заміна її компонентів: шлангів, супортів та ін;