Різати пружини не можна, тому що обов'язково повинен бути опорний виток, наявність якого забезпечує правильне складання та роботу пружиниінакше пружина буде ламатися. Обрізка пружин зменшує її висоту та підвищує жорсткість (у зв'язку з тим, що зменшується довжина прутка).
Для передніх вивертаєш кермо в якийсь бік, щоб нижній кінець пружини бачити, пиляєш навпроти кінця один виток болгаркою, до кінця пиляти не стоїть – затисне диск, але більше половини перерізу пружини, Потім монтуванням подіваєш і починаєш відламувати, якщо треба допомагаючи акуратно кувалдою.
Пружини, що просіли скорочують час роботи амортизаторів приблизно вдвічі через збільшення ударних навантажень та зміщення діапазону робочого ходу поршня. Поломка чи просідання пружин погіршує комфорт руху та безпосередньо впливає на безпеку.