Двигун FSI вимагає постійної уваги з боку автовласника. Насамперед, через розташування паливної форсунки у циліндрі. Така конструкція схильна до підвищеного забруднення.. Це, своєю чергою, викликає перебої у роботі двигуна.

MPI конструктивно вже застарів, млявий, але дуже надійний. FSI – сучасніший, має більше сил і є причиною постійних тривожних повідомлень, що супроводжуються загоранням індикатора Check Engine.

Мотор 2.0 FSI відноситься до сімейства EA827. У нього легкосплавний блок циліндрів із чавунними гільзами, у приводі ГРМ використовується зубчастий ремінь, який безпосередньо наводить тільки випускний розподільний вал.

Двигуни FSI (Fuel Stratified Injection) від Volkswagen – це силові агрегати автомобілів, створені за інноваційними технологіями, в яких упорскування палива проводиться прямо в камеру згоряння. Ця технологія подачі палива має значну перевагу перед іншими системами подачі палива.