QR-коди зберігають більше інформації. Штрихкод може містити до 25 символів, тоді як QR-код — до 2500. Це означає, що ви можете додати більше даних, наприклад, URL сторінки товару в інтернет-магазині.

Штрихкоди застосовуються виключно для нумерації продуктів та товарів, а qrкоди – Більш універсальний інструмент. Двовимірний штрихкод (QRкод) дозволяє закодувати не лише номери, а й іншу потрібну інформацію.

Навіщо потрібен QRкод? QRкод – це матричний штрих-код, що по-своєму візуалізує "зашите" в нього кінцеве посилання, спрямоване, наприклад, на сторінку в мережі Інтернет. QRкод може також зашифрувати і текстову інформацію, у тому числі SMS, і цифрові ряди, наприклад номер телефону.

Основна візуальна різниця є шаблоном пошуку, який знаходиться в символі L в коді DMC і трьох квадратах в QR-Коді. DMC може містити до 2335 буквено-цифрових символів, а QRкод містить до 4296 буквено-цифрових символів.