QR-коди зберігають більше інформації. Штрихкод може містити до 25 символів, тоді як QR-код — до 2500. Це означає, що ви можете додати більше даних, наприклад, URL сторінки товару в інтернет-магазині.
Штрих–коди застосовуються виключно для нумерації продуктів та товарів, а qr–коди – Більш універсальний інструмент. Двовимірний штрих–код (QR–код) дозволяє закодувати не лише номери, а й іншу потрібну інформацію.
Навіщо потрібен QR–код? QR–код – це матричний штрих-код, що по-своєму візуалізує "зашите" в нього кінцеве посилання, спрямоване, наприклад, на сторінку в мережі Інтернет. QR–код може також зашифрувати і текстову інформацію, у тому числі SMS, і цифрові ряди, наприклад номер телефону.
Основна візуальна різниця є шаблоном пошуку, який знаходиться в символі L в коді DMC і трьох квадратах в QR-Коді. DMC може містити до 2335 буквено-цифрових символів, а QR–код містить до 4296 буквено-цифрових символів.