ТО-2 (друге технічне обслуговування) проводиться рідше першого, але відрізняється від нього трудомісткістю та масштабністю необхідних робіт, Оскільки метою є виявлення всіх можливих несправностей, зношених деталей, збоїв регулювання та усунення виявлених недоліків.
У ТО-1 входить наступний перелік робіт
- Заміна масла та фільтра у двигуні автомобіля;
- Заміна повітряного фільтра автомобіля;
- Заміна пиловловлюючого фільтра в системі опалення/кондиціювання автомобіля;
- Перевірка стану акумуляторної батареї;
- Перевірка/коригування якості та рівнів експлуатаційних рідин;
При ТО-2 виконують операції ЕТО та ТО-1, а також додатково перевіряють щільність електроліту в акумуляторній батареї та при необхідності заряджають її; перевіряють і при необхідності регулюють зазори між клапанами та коромислами механізму газорозподілу дизеля, муфту зчеплення збільшувача крутного моменту, …
ТО-2 зазвичай проводиться в середньому після 30000 км пробігу.Крім заміни олії в двигуні в залежності від пробігу або терміну зберігання змінюється:
- охолоджуюча рідина;
- гальмівна рідина;
- олія в коробці передач;
- олія в гідросистемі;
- олія в мостах (для вантажних та легкових повнопривідних машин).