Агрегатор є посередником, не вступаючи або вступаючи в угоду (і тут починаються перші відмінності в термінах). Вважається що маркетплейс – це агрегатор, який стає вже учасником угоди. Бере оплату на сайті, наприклад, або організує продаж товару, логістику, або організує бронювання.Oct 2, 2021
У відмінність від маркетплейсу, агрегатор не є повноцінним майданчиком для купівлі-продажу товару. Це просто довідник, який збирає товари та послуги з усіх інтернет-магазинів та дає на них посилання. На сайті самого агрегатора не можна знайти детальної інформації про товар або зробити замовлення.
Агрегатори брендів – компанії, які купують бізнеси успішних продавців на маркетплейсах, а потім просувають та продають їх товари самостійно.
Що таке агрегатори цін Прайсагрегатори не виступають у ролі продавців. Вони лише показують всі доступні пропозиції і перенаправляють покупців на картки товарів в інтернет-магазинах. Майданчики отримують прибуток за перепродаж трафіку: інтернет-магазини платять за розміщення товарів та переходи на сайт.