Це викликає серйозне абразивне зношування циліндропоршневої групи – робочих поверхонь циліндрів, поршнів і кілець. Через це на стінках циліндрів залишаються надлишки олії, які потім згоряють. Бруд відкладається і в канавках поршневих кілець. Там вона з'єднується з моторною олією і перетворюється на абразивну пасту.
Більша витрата – це масложер, з яким треба боротися.
- Знайти та ліквідувати витоку …
- Налагодити вентиляцію картера.
- Використати олія більшої в'язкості …
- Додати присадки.
- Провести розкоксування.
- Замінити масловідбивні ковпачки.
- Замінити поршневі кільця
- Відремонтувати турбокомпресор
05-Aug-2021
Нормою розрахунку витрати олії для більшості сучасних силових агрегатів є допустимий витрата моторного олії від 0,05 до 0,6% від згорілого палива. Наприклад, якщо на 1000 км пробігу вживається 100 літрів бензину чи солярки – отже, норми витрати масел становитимуть максимум 600 мл.