Це викликає серйозне абразивне зношування циліндропоршневої групи – робочих поверхонь циліндрів, поршнів і кілець. Через це на стінках циліндрів залишаються надлишки олії, які потім згоряють. Бруд відкладається і в канавках поршневих кілець. Там вона з'єднується з моторною олією і перетворюється на абразивну пасту.

Більша витрата – це масложер, з яким треба боротися.

  1. Знайти та ліквідувати витоку …
  2. Налагодити вентиляцію картера.
  3. Використати олія більшої в'язкості …
  4. Додати присадки.
  5. Провести розкоксування.
  6. Замінити масловідбивні ковпачки.
  7. Замінити поршневі кільця
  8. Відремонтувати турбокомпресор

05-Aug-2021

Нормою розрахунку витрати олії для більшості сучасних силових агрегатів є допустимий витрата моторного олії від 0,05 до 0,6% від згорілого палива. Наприклад, якщо на 1000 км пробігу вживається 100 літрів бензину чи солярки – отже, норми витрати масел становитимуть максимум 600 мл.