Александров», під маркою «А. Ростагрокомплекс». Гендиректор компанії Борис Єрмєєєв пояснив РБК, що ребрендинг пов'язаний із розбіжностями з Катериною Олександровою — дочкою засновника бренду Бориса Александрова..Jun 27, 2022

З російських прилавків почали зникати глазуровані сирки «Б. Ю. Александров», з 26 червня їх замінить продукція під новим брендом «А, Ростагрокомплекс». Причина в судовому позові, який подала до заводу «Ростагрокомплекс», який провадить сирки цієї марки, дочка покійного Бориса Олександрова Катерина, пише Forbes.

За її словами, виробники незаконно використовують товарні знаки, які належать Катерині зі смерті батька у 2020 році. Вона зажадала від компанії відшкодування збитків у розмірі 1,49 мільярдів рублів і відмови від бренду. Тепер сирки називатимуться «О. Ростагрокомлекс».

Ребрендинг сирків «Б. Ю. Олександров» проводиться у зв'язку з «розбіжностями» зі спадкоємицею торгових марок Катериною Олександровою щодо використання брендів, повідомив РБК гендиректор «Ростагрокомплексу» Борис Єрємєєв. За його словами, усі лінійки продукції перейменовані, товари вже відвантажуються ритейлерам.