Товари власних торгових марок магазинів дешевше аналогів до 30%. Низькі витрати на рекламу та маркетинг за рахунок достатності просування товару на місці продажу значно знижують собівартість товару. Звідси — нижча ціна товарів власної марки проти аналогічними товарами інших торгових марок.

Це працює так: роздрібна мережа розробляє продукт, орієнтуючись на своїх покупців та їх переваги. Потім вона шукає виробника, який готовий випускати цей продукт і укладає з ним контракт. Готовий продукт розфасовується в упаковку із дизайном СТМ.

Підвищення лояльності до мережі. У цьому випадку продукт під СТМ призначений для повнішого задоволення потреб покупців, чутливих до ціни. На це спрямовані всі марки економ-класу. Іміджеві товари призначені для заповнення ніш в асортименті та підтримці лояльності постійних клієнтів.