Згоряння робочої суміші в дизельному моторі ефективніше. Це можливо за рахунок високого ступеня стиснення: 20 одиниць у дизеля проти 10 одиниць у бензину. ККД дизельного мотора на 40% вищий, а витрата палива на 20% менша. Бензиновий агрегат характеризується більшою потужністю.

У бензинових двигунів показник ступеня стиснення паливно-повітряної суміші у камері згоряння рідко коли перевищує 12:1. Тоді як у дизельних двигунів цей параметр часом досягає 18:1. Це означає, що повітря стискається набагато сильніше, і при займанні суміші відбувається потужніший викид енергії.

Швидкість горіння палива При вибуху дизельного палива вся потужність миттєво вивільняється, відкидаючи поршень вниз циліндра. Таким чином, горіння солярки відбувається дуже швидко, що дозволяє отримати більшу потужність і обертаючий момент.

Але для того щоб дизельний мотор сприймав серйозні навантаження, на ньому стоять посилені клапани, тому він має великі габарити, а також важить. важчий за бензиновий аналога. Його пристрій набагато складніший, а це відбивається на вартості автомобіля. Головна відмінність дизельного двигуна від бензинового – їхнє паливо.