Двоє людей — дві голови, тому рішення прийняти простіше. Під час польотів пілоти постійно проводять перехресну перевірку (cross check). Якщо один з пілотів припускається помилки, другий може негайно її помітити та усунути. На цьому етапі розвитку технологій пасажирські авіалайнери розраховані на двох пілотів.

У невеликих літаках зазвичай працюють два пілота — командир та його помічник. На складних рейсах та великих авіалайнерах до складу екіпажу входять штурман та бортінженер. Перший стежить за траєкторією польоту та розраховує курс руху літака. Друга відстежує справність систем управління.

На авіаційному жаргоні другий пілот називається «правак», тому що сидить на правому пілотському кріслі; на лівому сидить командир.

Все просто – пілот керує цивільними повітряними суднами, льотчик – Військовими. Але є ще одна категорія небожителів, які можуть бути, як то кажуть "і там, і тут". Це льотчики-випробувачі.