Вважається що "Гра в кальмара» у метафоричній формі бичує соціальні виразки Південної Кореї (а судячи з її популярності у світі, та багатьох інших країн). За небувалого зростання економіки в останні тридцять років у цій країні найвищі показники бідності та закредитованості серед населення.

Одна з причин успіху «Ігри в кальмара» – красива картинка, що чіпляє погляд, яскраві і контрастні кольори, гра зі світлом, професійно збудовані кадри, гарна гра акторів. Ще одна причина, чомуГра в кальмара» стала популярною, – соціальний запит.

За словами Сурганової, автори південнокорейського трилера не витрачалися на масову рекламну кампанію в Америці та на платформі Netflix, проте користувачі Twitter та TikTok підхопили новий тренд: «головні причини — пекельна вірусність та мемоємність».