Застосування реверсу під час заднього ходу Робота реверсу літаком під час рулювання пов'язана з безліччю труднощів. Це пояснюється тим, що на невеликій швидкості струмінь затягує із землі сміття, яке може потрапити в повітрозабірник літака, що може призвести до пошкодження судна..Aug 19, 2020

Чому літаки не користуються заднім ходом Справа в тому, що пілотам дуже важко управляти судном у режимі заднього ходу. По-перше, дуже мало місця у перонів. По-друге, це небезпечно.

Реверс двигуна з повітряним гвинтом Реверс у гвинтових літаків реалізується шляхом повороту лопатей гвинта (змінюється кут атаки лопатей з позитивного на негативний) при постійному напрямку обертання. Таким чином, гвинт починає створювати зворотну тягу.

Для пересування по землі – розбігу, пробігу та рулювання, а також для стоянки літак забезпечений системою опор – шасі.