Що робити, якщо кермо став важчим крутитися заміряйте рівень рідини ГУР, за потреби долийте; перевірте шланги, вони можуть бути просто забиті; упевніться в герметичності шлангів та бачка ГУР, можливі витоки; спробуйте підтягнути приводний ремінь, він може прослизати.
Можливо, найбільш поширена причина тугого кермового колеса при повороті – низький рівень рідини для гідропідсилювача керма в системі. Зазвичай це зумовлено тим, що рідина витікає зі шланга під тиском. Іноді шланг розтріскується або просто послаблюється, що призводить до витоку рідини.
Коли та чому важке кермо – Причини Проблема з насосом; Зношений чи погано натягнутий приводний ремінь; У заселювач потрапило повітря; Проблеми в рульовій системі: редуктор або рульова рейка вийшли з ладу.