Суть проблеми може критися в апаратній несправності або поломці сім-картки. Рекомендуємо спочатку перевірити картку в іншому телефоні. Якщо і другий апарат не ловить сигнал, зверніться до сервісного центру оператора стільникового зв'язку, щоб замінити сім-карту. Також не зайвим буде перевірити лоток сім-картки у смартфоні.

Перезавантажте смартфон, можливо, стався непередбачений збій. Перевірте налаштування мережі, їх параметри, наявність оновлень Необхідно перевірити: налаштування дати та часу, увімкненого авіа режиму, інші параметри, встановивши коректні показники. За необхідності виконайте скидання налаштувань мережі.

Повідомлення «Ні SIM», «Вставте SIM» та «SIM не виявлено» виникають, коли телефон не може визначити наявність сім-карти. Як правило, це пов'язано з порушенням контакту в картоприймачі, програмними збоями або блокуванням смартфона. Рідше — із пошкодженням самої сім-картки.

Що робити, якщо SIMкарта не працює?

  1. вийняти та вставити SIMкарту назад у телефон;
  2. знайти мережу TTK Mobile у «ручному режимі» через налаштування телефону;
  3. перевірити роботу SIMкарти у іншому телефоні. Якщо в іншому телефоні SIMкарта працює, а у Вашому – ні, рекомендуємо звернутися до сервісного центру з ремонту телефонів.