Причини проблем із входом у профіль на Держпослугах різні: програмні помилки, технологічні роботи на порталі, втрата пароля або неуважність користувача під час заповнення форми активації.

  1. На сторінці авторизації натисніть на посилання «Відновити»
  2. Вкажіть номер телефону або електронну пошту, а також дані одного з документів: …
  3. Якщо встановили в особистому кабінеті контрольне питання, дайте відповідь на нього
  4. Перейдіть за посиланням із листа в електронній пошті або введіть код із смс.

Застарілий браузер, неправильне настроювання антивірусної програми, проблеми з підключенням до мережі можуть перешкоджати завантаженню ресурсу. Якщо на екрані з'явиться повідомлення про неможливість підключення до сайту, перевірте підключення. Значок доступу в Інтернет в більшості випадків розташований у нижньому правому кутку панелі завдань.

  1. Якщо виникли проблеми з введенням пароля, перевірте, чи правильно ви вводите дані. Для цього у полі введення натисніть «Показати пароль».
  2. Натисніть «Вийти» та заново авторизуйтесь
  3. Якщо при авторизації з'явився білий екран, перейдіть з Wi-Fi на мобільний інтернет – у деяких провайдерів іноді можуть виникнути проблеми.