Причини проблем із входом у профіль на Держпослугах різні: програмні помилки, технологічні роботи на порталі, втрата пароля або неуважність користувача під час заповнення форми активації.
- На сторінці авторизації натисніть на посилання «Відновити»
- Вкажіть номер телефону або електронну пошту, а також дані одного з документів: …
- Якщо встановили в особистому кабінеті контрольне питання, дайте відповідь на нього
- Перейдіть за посиланням із листа в електронній пошті або введіть код із смс.
Застарілий браузер, неправильне настроювання антивірусної програми, проблеми з підключенням до мережі можуть перешкоджати завантаженню ресурсу. Якщо на екрані з'явиться повідомлення про неможливість підключення до сайту, перевірте підключення. Значок доступу в Інтернет в більшості випадків розташований у нижньому правому кутку панелі завдань.
- Якщо виникли проблеми з введенням пароля, перевірте, чи правильно ви вводите дані. Для цього у полі введення натисніть «Показати пароль».
- Натисніть «Вийти» та заново авторизуйтесь
- Якщо при авторизації з'явився білий екран, перейдіть з Wi-Fi на мобільний інтернет – у деяких провайдерів іноді можуть виникнути проблеми.