Проблема може бути пов'язана з вашим комп'ютером, його USB-портом або кабелем USB, через який до нього підключено пристрій. Якщо це можливо, спробуйте інший комп'ютер, USB-порт або кабель USB. Перевірте також зарядний порт в нижній частині iPhone або iPad на наявність сміття.

Підключіть пристрій до комп'ютера за допомогою USB-кабелю, а потім відкрийте iTunes та виберіть пристрій. Дізнайтеся, що робити, якщо пристрій не відображається на екрані комп'ютера. Натисніть «Огляд» у лівій частині вікна iTunes. Виберіть «Синхронізувати з цим [пристроєм] Wi-Fi».

Закрийте програму iTunes, в якій не відображається ваш iPhone 11/Pro/Pro Max. Оновіть iTunes до останньої доступної версії через Системні установки > Оновлення програмного забезпечення. Запустіть iTunes знову. Підключіть свій iPhone 11, iPhone 11 Pro або iPhone 11 Pro Max до Mac за допомогою кабелю USB.

Використання застарілої версії iOS або iTunes – Найчастіша причина, чому не синхронізується iPhone та iTunes. У цьому випадку вам необхідно перевірити версію програмного забезпечення. У iTunes на Mac відкрийте: Apple > Оновлення програмного забезпечення. У iTunes на Windows відкрийте: Довідка > Перевірити наявність оновлень.