Аромати виробляються у величезних обсягах, а собівартість одного мілілітра просто копійчана. Це дозволяє продавати парфуми на розлив за дуже низькими цінами. Економія виходить ще й за рахунок того, що відсутня фірмовий ексклюзивний флакон та упаковка, на виробництво яких також витрачаються чималі суми.

Так Так. Часто запах парфумів на розлив повністю відповідає брендовим. При цьому їх стійкість не страждає, оскільки процес виготовлення не відрізняється від виробництва брендованих парфумів.

Розпивши по-парфуманськи – це спільна купівля дорогого або рідкісного аромату з подальшим поділом вмісту флакона. Для розподілу використовуються атомайзери, пробірки та будь-яка герметична тара. Від «розливу» «розпивши» відрізняється тим, що парфум ділиться одразу.

Термін «розпивши» використовується, коли з оригінального флакона ви дістаєте аромат за допомогою шприца і ділите його на маленькі флакончики – розпиваєте, щоб кілька людей мали можливість мати маленьку частинку оригінального аромату.