Предметноманіпулятивна діяльністьдіяльність дитини раннього віку від року до трьох років з різноманітними іграшками та навколишніми предметами не в повній відповідності до їх соціально-культурного призначення та без активної взаємодії з дорослими.

Змістом предметно-маніпулятивної діяльності є засвоєння дитиною суспільно вироблених методів вживання предметів. Ця діяльність задовольняє потребу дитини у пізнанні предметів та способів дії з ними. Ця потреба є домінуючою в ранньому віці.

Предметна діяльність – провідна діяльність раннього віку. Предметна діяльність є провідною тому, що саме в ній відбувається розвиток усіх сторін психіки та особистості дитини. Перехід до предметної діяльності пов'язаний із розвитком у дошкільника нового ставлення до світу предметів.