Робот не підключається до «Хмари»: перевірте правильність автоматичного повторного підключення до домашнього Wi-Fi; • у разі кількох невдалих спроб перезавантажте Wi-Fi роутер; • у разі кількох невдалих спроб вимкніть, зачекайте 20 секунд і знову підключіть пристрій.

В цьому випадку потрібно:

  1. Впевнитися, що порохотяг та зарядний пристрій знаходяться в зоні покриття мережі.
  2. Перевірте стан індикатора Wi-Fi на корпусі приладу. …
  3. Налаштовують додаток у смартфоні, слідуючи підказкам, що даються системою.
  4. Перезавантажити порохотяг, телефон та роутер. …
  5. Перевірити налаштування бездротової мережі.

Якщо робот не реагує на натискання клавіш або не може бути вимкнений, спробуйте його перезавантажити, натиснувши кнопку скидання (кнопка Reset під кришкою), робот автоматично перезавантажить систему. Перезавантаження системи скидає налаштування синхронізації, режиму збирання, а також налаштування Wi-Fi.

Для цього необхідно затиснути на кілька секунд дві кнопки на лицьовій панелі одночасно: «пуск» та «додому» (залежно від моделі, можливі різні поєднання кнопок). Відкрити наступну вкладку в програмі («Далі») та у списку доступних WiFiмереж вибрати домашню, ввести пароль. Повернутись у мобільний додаток.