Об'єм антифризу може зменшуватися через випаровування води при роботі. Це може статися через тріщини в кришці або корпусі розширювального бачка. Якщо рідина, що охолоджує, випаровується, необхідно доливати в систему дистильовану воду.

Визначити витік антифризу можна за характерними потоками на двигуні, патрубках, радіаторі, розширювальному баку або водяному насосі. Особливо часто сліди охолоджуючої рідини з'являються в місцях фіксації гумових патрубків, наприклад, внизу і вгорі радіатора, на блоці циліндрів та інших місцях.

Куди йде антифриз, якщо ні патьоків? Він не завжди витікає назовні. Коли пошкоджені масляні канали та канали охолодження, ОЖ потраплятиме в циліндри ДВЗ, змішуватиметься з моторним маслом. Якщо таке трапиться, ви помітите різке падіння рівня тосолу, при цьому масло втратить свої мастильні властивості.

Розширювальний бачок. Таку поломку в області розширювального бачка легко помітити через потік. антифризу. Якщо пробка, якою його закривають, вийшла з ладу, система більше не герметична. Тоді тиск у ній падає, а рідина, що охолоджує, починає йти з бачка при русі автомобіля.