Чому став поганий зв'язок Київстар? За словами керівника 'Київстар', основна причина погіршення зв'язку – це обмін операторами своїми частотами. 'У рамках запуску 4G оператори обмінюються частотами та переналаштовують свої станції.
Якщо у Вас впала швидкість інтернету або вона нижче заявленої, зверніться на гарячу лінію Київстар за телефонами 460 чи 0-800-300-460.
Наберіть 466 з мобільного або 0800300466 зі стаціонарного телефону або телефону іншого оператора. В обох випадках дзвінок буде безкоштовним. Отже, щоб зателефонувати до оператора Київстар, і поговорити з живою людиною, яка допоможе вирішити проблему, потрібно набрати 2-1-9-4.
Це можуть бути перебої у роботі станції, яка вас обслуговує. Серед них: відключення енергопостачання на мобільній вежі, поломка блоку або з'єднувального кабелю. Якщо проблемі з сигналом повинна мережа оператора – це, тимчасово і має локальний характер. Несправність смартфона або SIM-картки.