Все дуже просто – у 99% випадків свист з'являється через тертя ременя об шківи та натяжні ролики в результаті прослизання! Тобто, якщо ремінь не може провернути шків генератора або іншого обладнання, він просто прослизає, видаючи неприємний звук схожий на свист, писк, скрип або вереск.

Свист ременя може бути викликаний і механічним зносом шківа, у тому числі виробленням борозенок (і нещільним приляганням клинів ременя), або порушенням співвісності шківів щодо один одного, що призводить до перекосу ременя. В цьому випадку потрібно замінити пошкоджений шків на новий.

Відкривши капот і підібравшись до ременю, тверду каніфоль потрібно розтерти в руці, після чого нанести на ремінь по всій поверхні. Зазвичай, на виконання такого процесу йде не більше за хвилину. Теж саме можна зробити і з рідкою каніфоллю, яка відразу ж наноситься на ремінь і поступово розтирається.

До і після тривалої стоянки автомобіля, особливо в теплу пору року, можна трохи розм'якшити робочу зону ременя, змастивши його спеціальним засобом чи розчином бензин-вода у пропорції 1:2. Це дозволить запобігти розтріскуванню ременя та захистити його під час регламентних робіт.