Головна перевага створеного ним бренду – це доступність та ергономічність. Для Кампрада найважливішою справою всього його життя було створити максимально комфортні меблі та аксесуари, які і впишуться в будь-який інтер'єр, і по кишені не вдарять.

По суті, єдина геніальна фішка Ікеї – це розставити меблі та предмети інтер'єру не як на вітрині чи складі, а як у кімнаті, де хочеться жити.

Бренд IKEA знають, мабуть, у кожній країні. Багато хто просто фанатіє від унікального стилю, в якому виконані всі його продукти – від меблів до аксесуарів і предметів декору. Як же вдалося шведській меблевій компанії стати найпопулярнішою у світі у своїй сфері? Такий успіх навряд можна назвати випадковим.

1. Стелаж Біллі – найпопулярніший товар з 1978 року. Ікеа, кожні п'ять секунд десь у світі продається один стелаж серії Біллі. Не дивно, адже це найуніверсальніші шафи, які тільки можна уявити.