Відповідно шанс пробити гуму при жорсткому ударі об припятство знижується. На ендуро пріоритет віддається надійності.. Це для того, щоб на авіто розрізнити, коли кросач продають з 18 колесом або навпаки. Ось навіщо різні колеса потрібні.

Про різного протектора сказано в ПДР, це не забаганка, а розсудливість. Тому що з різним протектором на вашому мотоциклі утворюється свій рівень зчеплення та різний розмір плями контакту. Більше того, з різним малюнком колеса будуть реагувати зовсім по-різному на однакові погодні умови.

Покарання невелике – штраф 800 рублів. Якщо а людина нетвереза, то штраф збільшується до 1500 руб. А ось законно отримати ПТС на кросовий мотоцикл, щоб зареєструвати його у ДІБДР, не вийде.

Ендуро – Це теж кросові мотоцикли, але тільки більше. На них можна їздити по місту. Але на них небажано їхати в далекі подорожі, вони малопотужні, трасі їм буде недобре і у них специфічна гума, щоб їздити по бездоріжжю.