Наприклад, 999,99. Тому що маркетологами вважається, що покупці ідіоти і побачивши на ціннику 999.99 спотикаючись кинуться купувати те, на що навіть не поглянули б цінник 1000.00. Мода пішла зі США та Європи, так само як і мода наливати в літрові пляшки 900 мл (молока, води, пива).15 Aug 2015
Згідно з Live Science, оскільки покупець часто сприймає товар із цінником, що закінчується на 9, як вигідну і навіть «дрібну» покупку, деякі «преміум»-магазини ставлять "9" в кінці тільки для товарів зі знижкою, а 0 використовують для повної ціни.
У маркетингу ціни, закінчуються на . 99називаються charm prices, тобто магічні або привабливі. Ще наприкінці 20 століття були проведені дослідження, які показали, що товари з цінниками, що закінчуються на дев'ятки, продаються краще.
У маркетингу це називається психологічним ціноутворенням, один з хитрощів, що змушують покупця придбати ваш товар, тому що така маніпуляція з ціною змушує споживача округлити вартість у бік меншого значення, і 999 рублів начебто як не тисяча і розлучитися з ними набагато легше психологічно.