При необхідності збільшення електричної провідності контактної підвіски допускається в контактній мережі трамвая як поздовжнього троса, що несе, використовувати мідний провід марки М (ГОСТ 839-80Е), або біметалічний сталемедний провід марки ПБСМ-1 або ПБСМ-2 (ГОСТ 4775-76).
У трамваю ж провід одиноскільки роль другого виконують рейки. Так що трамвайний струмознімач влаштований простіше: пружна контактна поперечка не промахнеться повз дроти, поки що трамвай залишається на коліях.
Контактний провід – Основний або єдиний провід контактної підвіски, що здійснює безпосередній контакт із струмоприймачами електрорухомого складу в процесі струмозйома. Розрізняють одинарний контактний провід та подвійний, складений з двох проводів (правого та лівого), що входять в одну контактну підвіску.
Номінальна напруга на виході тягової підстанції – 600 В, номінальним напругою на струмоприймачі рухомого складу вважається 550 В. У деяких містах світу прийнято напруга 825 В та 750 В відповідно (на території країн колишнього СРСР таке напруга використовується у метро).