Одним із головних плюсів механіки є менше споживання палива. Адже водій сам вибирає, чи треба розкручувати двигун до 3000 оборотів для перемикання на наступну передачу. Можна йти "натяг" на третій передачі, не знижуючи її, якщо очікуєш, що скоро знову треба буде прискорюватися.

Плюси МКПП: 2) Великий ресурс експлуатації (деякі коробки цього типу можуть використовуватися навіть після того, як вийде з ладу «рідний» двигун автомобіля). 3) Економія палива (порівняно з автоматичною КПП, автомобіль на «механіці» споживає на 10-15% менше пального) та висока динаміка розгону.

Механіка дозволяє заводити автомобіль з штовхача і при належному вмінні перемикати передачі навіть без вичавлювання зчеплення. Автомобіль з механікою можна брати на буксир і дотягувати до будинку або сервісу за найекстремальніших обставин. Все це автомату недоступне.