Збирають дані про поведінку та переваги покупців, вивчають статистику продажів, проводять дослідження та інтерв'ю зі споживачами, вигадують стратегії просування продукту. Виходить, що маркетолог повинен вміти аналізувати та вигадувати нове, оперувати фактами та гіпотезами.Apr 4, 2018

Маркетолог — це фахівець із просування товарів та послуг на ринку. Це людина, яка знає смаки та переваги аудиторії та вміє запропонувати саме те, чого зараз вимагають потенційні покупці.

У процесі навчання передбачено поглиблене вивчення таких дисциплін: поведінка споживача, маркетинг послуг, логістика, маркетинг промислового підприємства, маркетингова товарна політика, маркетингове ціноутворення, маркетингові дослідження, маркетингові комунікації, товарознавство, маркетинговий аудит, …

Після навчання студент повинен розбиратися у таких категоріях:

  • брендинг;
  • SEO;
  • робота з аналітикою;
  • запуск рекламних кампаній (націлювання, контекстна реклама, робота з блогерами);
  • контент-маркетинг;
  • копірайтинг (у тому числі сторітлінг);
  • піар, комунікації;
  • будівництво воронок продажів.

Jan 4, 2020