У МОЕСК дані про терміни та причини відключення електропостачання можна отримати кількома способами. – Зателефонувати в компанію на телефон так званої «Світлій лінії» 8 (800) 700-40-70. Це багатоканальний телефон, чекати на відповідь, на жаль, можна досить довго.

Вимкнути світло споживачеві можуть через неналежний стан (або невідповідність нормам) електроприймаючого обладнання, встановленого власником квартири або будинку. Це пов'язано з порушенням заходів електробезпеки, що може спричинити серйозні наслідки.

зверніться до працівників свого ТСЖ або до домоуправляючої компанії (ДУК). Там Вам пояснять, що трапилося, чи це стосується лише Вашого будинку, чи проблема має більш масштабний характер, а також скажуть, коли буде усунуто несправність.