Причина – догляд компанії з Росії. Netflix вперше розкрив, скільки в нього було передплатників у країні – 700 тисяч. До цього додалося загальне скорочення числа передплатників через скасування коронавірусних обмежень та загострення конкуренції.Apr 20, 2022

Акції Netflix обвалилися після того, як компанія прозвітувала про втрату 200 000 передплатників у першому кварталі 2022 року. Це перше зниження клієнтської бази сервісу із 2011 року, зазначає Bloomberg. Компанія також спрогнозувала, що у другому кварталі кількість передплатників знизиться ще на 2 млн.

Серед причин називаються поширення COVID-19 та макроекономічні труднощі в кількох регіонах світу, зокрема в Латинській Америці.

Акції Netflix зросли у ціні після публікації звіту за другий квартал 2022 року. Згідно зі звітом, компанія втратила лише 970 тисяч передплатників замість очікуваних 2 млн.: на 30 червня база передплатників стрімінгового сервісу склала 220,67 млн. домогосподарств. Виторг Netflix за підсумками звітного періоду становила $7,97 млрд.