Зазор зроблений з тим розрахунком, щоб при нагріванні мотора до робочої температури металеві деталі приводу розширилися і щільно прилягали один до одного. У міру зносу цих самих деталей (розподільного валу, клапанів, штовхачів і т.д. п.) теплові зазори змінюються.Sep 20, 2016

Через більш високу температуру клапан і подовжується більше, ніж головка, тому Проміжок при роботі зменшується.

Якщо не регулювати клапани своєчасно це призведе до зміни теплового зазору. При цьому і збільшення, і зменшення теплового проміжку, як ми вже зрозуміли, негативно впливає на ресурс і роботу двигуна. Зменшення зазору означає неповне закриття клапанів, що призводить до низки наслідків.

Якщо у впускних клапанів щуп 0,15 мм не входить у зазор між шайбою та розподільником або ж проходить щуп 0,25 мм (для випускних – 0,3 та 0,4 мм відповідно) – регулювання обов'язкова.