87% брендів вважають за краще розміщувати хештеги у тексті посту. Пости акаунтів з менш ніж 100 тисячами передплатників мають більш високі показники показів та охоплення при розміщенні хештегів у самому пості. Більшість брендів використовує або 7, або майже 30 хештегів, і розміщує їх у пості.Apr 27, 2020

Де ставити їх? Можна писати хештеги у коментарях інстаграм, точніше, у першому коментарі, а не лише у пості. Вони також ранжуватимуться. Кількість така сама – не більше 30 штук.

Щоб додати хештег, поставте перед словом решітки знак: #літо. Після публікації запису хештег стане клікабельним. Хештег може знаходитись у будь-якому місці в тексті. Можна написати його в окремому рядку на початку або наприкінці посту, а можна за змістом включити до #контексту.

Хештеги дозволяють збільшити охоплення Можна ставити хештеги в коментарях Інстаграма*, щоб отримати активність та збільшити охоплення. Люди переходитимуть по них, бачитимуть цікавий контент, відповідатимуть на запитання у пості або братимуть участь в обговоренні. Але це працює лише у випадку, якщо тег підходить за тематикою публікації.