Як місце роботи молодий фахівець може обрати PR- та рекламні агенції, видавничі будинки, компанії ЗМІ, відділи зв'язків з громадськістю в різних компаніях або відділи, пов'язані з рекламою.6 дні тому
Як місце роботи молодий фахівець може вибрати PR– та рекламні агенції, видавничі будинки, ЗМІ, відділи зв'язків з громадськістю тощо.
Скільки заробляє PR–менеджер При цьому на стартових позиціях зарплата складає від 25 000 рублів, а на топових – до 200 000. У регіонах середня зарплата PR–менеджера – 35 000 рублів.
Що піарник повинен знати і вміти
- SMM, навіть швидше розуміння особливостей соціальних мереж та специфіки їх цільової аудиторії.
- Володіння англійською мовою. …
- Інтернет реклама.
- Копірайтінг.
- Лідогенерація.
- Маркетингова та веб-аналітика.
- Навички управління проектами.
- Планування рекламних та маркетингових кампаній.